14 juni

Det blev tyvär ingen fasta, istället har jag hetsat varje dag, utom idag. Imorse klev jag upp på vågen ändå och jag var helt säker på att jag skulle ha gått upp jätte mycket, men det hade jag inte. Mitt bmi ligger just nu på 16,2. Skulle kunna strypa mig själv. Jävla äckel!

Idag hade jag skolavslutning. Det var hemskt. Jag satt och tittade på medans de andra tryckte i sig tårta, kakor och glass. Så äckligt! Specielt en tjej hämtade mer hur många gånger som helst. Det var verkligen som att hon hetsade, in public.

Nu har i alla fall sommarlovet börjat. Det känns sådär, och på måndag börjar jag ju jobba. Helst skulle jag vilja begrava mig i sängen och komma fram i höst. Den här sommaren kommer bli usel. Jag har ingenting planerat, ingen resa, ingenting. Verkligen jätte jobbigt med tanke på att vi alltid brukar åka någonstans på sommaren. Dessutom har jag alltid tänkt att sommaren då jag fyller 18 skulle bli den bästa, för att sedan skulle jag dö...

0 kommentarer