I'm back

Nu är jag tillbaka efter en underbar vecka i Frankrike. Jag har ätit massor utan att reflektera så mycket. Önskar att jag hade kunnat stanna där. Någon gång ska jag åka utan att ha en returbiljett.
 
Min kropp är lika grotesk som vanligt, men just nu har jag varken tid eller ork att bry mig. Det får bli som det blir med maten. Igår spydde jag för första gången på en vecka och annars har jag inte ätit så mycket. Hoppas att min upptagenhet får vikten att peka neråt. Jag har så sjukt mycket skolsaker att ta itu med så det är skönt att den här veckan blir så kort.
 
Nu har jag snart ett viktigt prov, och jag håller på att somna. Mina ögonlock känns så tunga. Suck...
1 kommentar
Ami

Vad mysigt med Frankrike! Vad gjorde du där, semester bara? Jag skulle verkligen vilja åka till Frankrike någon gång. Det verkar vara ett så otroligt mysigt land.. Vart i Frankrike var du?

Svar: Åk dit! Så himla mysigt land! Jag var i Montpellier och det var faktiskt ett skolprojekt. Jätte intressant!
aname.blogg.se