I see it in your movements tonight

Förlåt för min frånvaro. Det har varit så mycket i skolan nu på slutet, men nu är allting klart. Det känns mest jobbigt faktiskt. Jag kan inte längre påverka mina betyg och jag har inte längre någon ursäkt för det faktum att jag äter som en gris. Nu kan jag lika gärna leva på luft fram tills augusti…

 

Sitter i skolan och slöläser om Amerikanska revolutionen. Ed Sheeran i hörlurarna. Allt för att distrahera mig själv. Grejen är att dagarna ofta slutar med att jag antingen hetsar eller springer & äter så lite som möjligt. Eftersom det är kallt och antagligen kommer att börja regna snart är risken stor att det blir hets. Det vore ett stort bakslag för jag har faktiskt lyckats hålla mig spyfri i åtta dagar. Det är egentligen inte mycket alls, men ändå nästan rekord sedan december.

0 kommentarer