And I'm alone and fake

Den här tröttheten är förlamande. Det enda som får mig att fungera är kaffe i mängder vilket tyvärr resulterar i för få timmar sömn. En ond spiral helt enkelt. Jag skulle vilja ha en vecka utan måsten, men det finns inte på kartan just nu. Visserligen är det höstlov om en vecka, men det lär inte bli särskilt mycket vila ändå. Långa skoldagar byts ut mot långa fina dagar hos T, men jag skulle behöva vila först. Vet inte hur jag ska orka vara på resande fot en hel dag, orka uppleva saker och vara social långt in på natten. All energi är som bortblåst. 
 
On a positive note så är det lördag imorgon. Jag har alltså två hela dagar att ägna åt funktioner, novellskrivande och historieplugg. Utöver det måste jag hinna köpa lite nödvändigheter och kanske, om jag hinner, se en film med en av mina fina. Sedan kanske jag är redo för ännu en vecka med psykologsamtal, mer skolarbete och hunger.  
 
 
 
 
 
0 kommentarer