Inferno

Försov mig imorse och missade de första två timmarna på universitetet. Träffade E på spårvagnen och pratade om lite allt möjligt. Åt lunch med Y och en vän till honom. Dock var lunchen en stor besvikelse och jag kastade i princip allt. Hade sedan litteratur innan jag åkte hem för att lämna lite saker och ringa M. Vi diskuterade mina dilemman innan jag gick till Poly för att försöka fixa ett bibliotekskort. Det misslyckades men T och I skrev och sa att de var i närheten så jag träffade dem på Pauls och drack te. När vi hade promenerat en bit längs vattnet gick jag hem och pratade äntligen med C om boendesituationen. Det gick bra och jag stannar troligvis här. Hon sa dock att hon oroar sig för att hon aldrig ser mig äta... Vid niotiden promenerade jag till operan och mötte upp V, J och S. Vi tog en drink och gick på bio...
 
Rörigt. Väldigt rörigt. Men nevermind. 
0 kommentarer