Low mark

Satt uppe hela natten och pluggade för att jag hade en viktig grammatiktenta idag. Om det lönade sig? Inte ett dugg. Hela dagen har bara varit fel. Har haft mensverk och känt mig allmänt frånvarande. Åt lunch på universitets restraurang. Det finns såklart inget veganskt alternativ så jag petade motstridigt i mig min vegetariska rätt (läs förrätt, huvudrätt och efterrätt för det är så måltiderna på universitetet ser ut). Det känns så fel. Mår illa av tanken. Samtidigt är jag i en lite knepig situation där jag knappt har några pengar kvar till mat de närmaste veckorna men mitt studentkort är åtminstone laddat med 30€... 
 
Tentan gick åt helvete förresten. Blinkade bort tårar på spårvagnen och bröt ihop fullkomligt när jag kom innanför dörren. Tanken var att jag skulle försöka prata med C ikväll om hurvida jag kan bo kvar här efter jul, men eftersom jag är lite känslomässigt instabil får det vänta tills imorgon. Vill bara krypa ner under täcket och glömma alla bekymmer. Dessvärre har jag fyra komplicerade texter att läsa tills imorgon förmiddag... Och juste, T och I är in town. Kanske ska träffa dem nån dag. Inte för att jag känner särskilt mycket för det. Vill bli high hos Anthony och glittra lite, dansa i hans stora badrum. Rant over. 
0 kommentarer