Weekend vibes

Igår tog jag en busstur till en liten stad i närheten av Pyréenerna. Drack en kopp varm choklad och åt en brioche till lunch och promenerade hela dagen. När jag kom tillbaka hit på kvällen var jag alltså rätt så sliten, men jag fick ändå för mig att ta en liten promenad och titta på vinmarknaden som har hållits nu i helgen. När jag går omkring där knackar någon mig plötsligt på axeln. P. Plötsligt står han där. Vi som inte har setts på flera veckor. Han var med sina vänner och vi hälsade bara lite snabbt. Skyndade mig därifrån och gick hem och bytte om. Träffade S vid operan, tog en promenad och gick till ett nyöppnat ställe och dansade lite. Drack en desperado och förvånades över hur liten världen är när J plötsligt står och dansar precis brevid mig. Tröttnade dock efter tag och skrev till P. Han var på nåt ställe lite längre bort. Slutade med att jag tog spårvagnen dit och hängde med han och hans vänner en stund. Vi drog vidare till en klubb som verkade intressant men där vi blev nekade. Så jag och P åkte hem till honom istället. Vi drack grönt te och pratade innan vi gick och la oss. Vaknade vid elva på förmiddagen idag, världen glittrade igen. Som jag har saknat honom, oss. 
 
Nu ska jag försöka plugga lite. Om några timmar ska jag träffa Y och äta middag. Mys. Fantastisk helg. 
 
0 kommentarer