All of your pieces

Igår kväll träffade jag J och V för första gången på en månad. Vi gick med i Women's March och drack kaffe nedanför operan. Det var fint att prata om allting som har hänt den senaste tiden. När jag var påväg hem skrev C och frågade om jag ville komma till honom och röka weed. Gick hem, åt en liten påse pistagenötter till middag och sen spenderade jag kvällen med honom. Skrev till P för att jag saknade honom, men ångrade mig lite efteråt. 
 
 
Idag har jag gått omkring i lägenheten hungrig och ätit banan lite då och då. Har också tittat på journalistikkurser vid Michigan State University och försökt påbörja jobbet inför Luxembourg. Inte för att det är speciellt avancerat, men jag känner mig lite understimulerad ibland. Saknar att drunkna i plugg. Det är liksom mitt sätt att distrahera tankarna. Anyway, eftermiddagen slutade med att jag hamnade i något sorts binge mode och åt cirka 150g choklad som egentligen var tänkt som present till Mélodie. Ångest. 
 
News of the week är att jag har bestämt mig för att gå ner sisådär fem kilo. Inte för att jag vet vad jag väger, men på ett ungefär. Jag vill känna mig mer bekväm i min kropp och dessutom har jag så pass lite pengar just nu att jag ändå inte kan äta som jag vill. Därför känns det som ett bra beslut. Kan ändå se fram emot gratis hotellfrukost i Luxembourg om ett litet tag. Då får jag äta. 
1 kommentar
Daniella 🌙

Åh vad fint med Womens march. Här var det väldigt stort, jag tror att media sa att det var runt hundra tusen människor som deltog i London.