I couldn't care less

Trött, frusen och illamående som vanligt. On a positive note åker jag till Lund snart. Ska bli skönt med lite miljöombyte. Längtar efter att skriva ett överaskande meddelande till N. Darling, jag är i Lund. Vill du ses? Så länge njuter jag av att det regnar och är grått ute. Det tillåter liksom att man ser allmänt messy ut. 
 
Igår bollade jag idéer med V och kände för en stund att jag blev lite klokare. Hon tipsade om açaipulver så nu kanske jag äntligen orkar prova. Hade även en liten reunion med S och sen träffade jag några vänner. Det gick sådär. Kände mig frånvarande och utanför utan att på något sätt vilja vara på insidan. Vill ha energigivande konversationer och besök på nya intressanta mat- och fikaställlen. Inget av det har vi gemensamt. Gick därifrån och kände mig ovanligt låg. Kom hem, åt bönpasta (standard), pluggade lite och la mig i sängen alldeles för tidigt och i ett upptrissat tilllstånd. Somnade tillslut men vaknade några timmar senare. Åt äpplepaj och tittade på nåt avsnitt av PH mitt i natten. 
 
Nu är filosofin slut för den här veckan. Frågorna var riktade till mig. Så relevanta frågeställningar. Längtar efter näring och skarpa nyckelben som vanligt. Ibland börjar jag nästan gråta av hunger. Patetiskt. 
 
 
0 kommentarer