Status

+
 
Osötad äpplemos
Ett paket kakor
 
 
Tillbaka i Frankrike. Väntar på jobbbesked och drömmer om Madrid, Florence, St Petersburg och Sydafrika. Borde vara på universitetet idag men känner mig inte på topp. Imorgon är det alla hjärtans dag och jag ska troligtvis äta middag med J, V och några andra. I övrigt väntar jag fortfarande på att A ska höra av sig och så försöker jag planera sommaren. Förhoppningsvis behöver jag inte flytta, men det återstår att se. Så länge försöker jag göra det bästa av dessa gråa vinterdagar, dvs hålla mig inomhus och plugga franska. 
 
Maten då? När jag för några veckor bestämde mig för att aktivt försöka gå ner några kilon fastnade jag ganska direkt i min bulimiska spiral. Var nära på att börja kräkas igen, men eftersom mina tänder redan är så påverkade av frätskador lyckades jag hålla mig undan det. Därför ska jag försöka att inte tänka så mycket på hur jag äter i fortsättningen, dvs inte skriva listor eller räkna kalorier. Det blir bara fel. Jag har varit stabil så pass länge nu att det vore synd att förstöra alla framsteg. Ska istället fokusera på yogan och börja springa. För att det är hälsosamt.  
 
 
 
 
 
0 kommentarer