Monday

Sedan i fredags har jag ätit hur mycket som helst. Säkert över tiotusen kalorier sammanlagt. Det har resulterat i att läxorna har samlats på hög, eftersom det är svårt att koncentrera sig när tankarna snurrar.
 
Imorse åt jag lite pumpafrön och gojibär till frukost. Övervägde att stanna hemma, men kom på att jag hade en del viktiga lektioner idag. På lunchen satt jag och pratade med några. Av någon anledning började det pratas om ätstörningar...
 
A: Du spyr inte längre va?
G: Nej, det är så sjukt äckligt egentligen.
A: Ja, det fastnar liksom bitar i halsen...
E: Jag och A gjorde faktiskt ett sånt där själv test på nätet. Det visade att jag har bulimi och A har anorexi.

Jag satt bara helt tyst, men gud vad jag blir triggad av sånt där...
 
När jag kom hem gjorde jag lite läxor, och sedan tappade jag kontrollen helt. En bit nyttig paj, riven morot, rawbite och fyra bovetekex med chocolate/hazelnut spread åt jag. Det mesta hamnade i toaletten. 
 
 
 
0 kommentarer