Framboise

Har haft en ytterst händelselös dag hittills. Vaknade tidigt och åkte för att titta på ett studentresidens som såklart redan var fullbokat. Köpte en briochette och drog mig hemåt igen. Ägnade några timmar åt att ringa runt till folk som lagt upp annonser på Leboncoin utan lycka. Pratade lite med P och N. Fick mitt schema och gick till Monoprix för att köpa lunch (tabouleh och hallonvatten) och ett anteckningsblock tills imorgon. Sedan promenerade jag hemåt igen, i trettotre grader. Det har dessutom varit en brand i området så den här sidan av stan är insvept i grå illaluktande rök. On a positive note lyckades jag precis få till en besökstid för att titta på en lägenhet imorgon eftermiddag. Missar min första föreläsning i fransk litteratur men om jag får lägenheten är det väl värt det.
 
Hoppades lite på en kväll på stranden med P. Har dock fått mensverk så jag vet inte längre. 
0 kommentarer