It's you, it's me, it's them, it's everyone

Överdimmensionerade reaktioner. Som på film försvinner han samma kväll, utan ett ens ta sig tid att diskutera situationen. Lägenheten gapar tom. Jag pratar hela natten med en rik man i Schweiz, han frågar om jag inte kan följa med honom till London i början av augusti. Somnar klockan sju på morgonen, vaknar några timmar senare och kokar pasta till mig själv. Tar på mig en bikini och sätter på Hs musik. Skrev att jag förstår om han aldrig mer vill prata med mig. En lögn. Sorry bitches. Kan inte be om ursäkt för att jag inte valde dig när det enda du har gjort är att skapa ett moln av negativitet i min annars så perfekta bubbla. Stranden väntar. M skriver att han är intresserad av mig. Tänker på när H tog min hand och viskade i mitt öra att han ville kyssa mig. De såg allting. Jag utnyttjar dem bara. Vill inte ha era händer på min kropp. Det räcker med P. 
0 kommentarer