A l'équilibre

Tillbaka hemma efter några dagar i Paris. Har fixat lite och bokat Amsterdam om några veckor. Ska snart gå ut i solen, kanske köpa tabouleh och sätta mig i parken. Ikväll ska jag till K tillsammans med några andra.
 
 
Jag har tänkt sätta mig ner och skriva flera gånger den senaste tiden, men det har inte riktigt blivit av. Antingen är jag upptagen eller så är jag för trött...
 
Förra veckan var jag i Paris för jobbets skull. Hade massa fritid då jag promenerade omkring i Les Marais och åt falafel, tittade på solnedgången från utkiksplatsen i Montmartre och åt veganska burgare på mitt hotellrum. I måndags var det back to uni och jag mötte upp S och åt lunch på en vietnamesisk restaurang och catchade up. Idag är jag ledig men har massa plugg att ta igen och mejl att skriva. Började morgonen med att gå ner till boulangeriet på hörnet och köpa en croissant aux amandes. Imorgon kväll ska jag nog träffa P. Tänker på honom ofta. Saker tenderar att komma ivägen för oss. Och om en och en halv vecka åker jag till Amsterdam.
 
 
 
0 kommentarer